Informatikai üzemeltető

Feladatok

  • Cégünk meglévő telekommunikációs, hálózati, irodai eszközök, számítástechnikai infrastruktúrájának mindenkori zavartalan/biztonságos működésének felügyelete és annak dokumentálása
  • Helyi ügyviteli rendszerek üzemeltetése (MS, CRM, HR)
  • Desktop hardware és software szintű karbantartások
  • Cégen belüli felhasználótámogatás, IT Help Desk szolgáltatás
  • Napi kapcsolattartás a külsős rendszergazdával
  • IT fejlesztések, döntés előkészítése és aktív részvétele azok megvalósításában

Elvárások

  • Legalább középfokú, informatikai szakirányú végzettség és a feladatok ellátásához szükséges tapasztalat
  • Pontosság, precizitás, felelősségteljes munkavégzés
  • Csapatban, de önállóan is jól végzed a munkádat

Előnyt jelent

  • Vettél már részt olyan vállalati kliensüzemeltetésben, ahol a felhasználók száma meghaladta a 50-et
  • Legalább 1 év HelpDesk, vagy kliensüzemeltetői tapasztalattal rendelkezel
  • Microsoft technológiákban való jártasság
  • Octopus vállalatirányítási rendszer ismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Azonnali munkalehetőség
  • Biztos, bejelentett munkaviszony
  • Segítőkész háttér
  • Hosszútávú, stabil munkalehetőség
  • Egy műszakos munkarend, nincs hétvégi munkavégzés
  • Vállalati családias rendezvények


Munkavégzés helye: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.
Várjuk fényképes, fizetési igénnyel megjelölt önéletrajzodat a pozíció megnevezésével az hr@expert.hu e-mail címre.

További részletek:

https://www.expert.hu/ceginformacio-hceginfo.html
https://www.expert.hu/allasajanlatok-hallas.html