Házhozszállítási feltételeink

  • Minden 13:00 időpontig foglalt, kiszállítással kért, 40 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 950 Ft + áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
  • Minden 13:00-15:00 (pénteken: 13:00-14:00) időpont között foglalt, kiszállítással kért, 40 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 1 500 Ft + áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
  • Minden 15:00-16:00 (pénteken: 14:00-15:00) időpont között foglalt, kiszállítással kért, 20 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 2 500 Ft + áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
  • Minden 15:00-16:00 (pénteken: 14:00-15:00) időpont között foglalt, kiszállítással kért, 20-40 kg közti áru számlájára egységesen és automatikusan 3 500 Ft + áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
  • A 40 kg feletti csomagoknál minden további +50 kg-ra + 3 500 Ft + áfa díjat számítunk fel. 150kg feletti rendelés automatikusan raklapos kiszállításnak számít, ilyen esetben a szállítási költség raklaponként egységesen 10 000 Ft + ÁFA.

Az utánvét díja 400 Ft + áfa.

A házhozszállítás feltételei

  • A házhozszállítási szolgáltatásunkat szerződött viszonteladói partnereink vehetik igénybe.
  • Megrendeléskor jelezze kiszállítási igényét. A kiszállítás előfeltétele a pontos szállítási cím, átvevő neve és elérhetősége. Csomagszállítási igényét jelezze a csomag@expert.hu e-mail címen is.
  • Nagyobb mennyiségű monitor, UPS és számítógépház kiszállítása előzetes egyeztetés alapján történik.
  • A leadott rendeléseiket a mindenkori raktárkészlet erejéig teljesítjük.
  • Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, úgy az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén még egy alkalommal azt ingyenesen megismétli.
  • Vis Major esetére a szolgáltatás szüneteltetésének jogát fenntartjuk amiről mihamarabb kiértesítjük partnereinket.
  • A hétfőtől-csütörtökig 14:00, pénteken 13:00 óráig leadott rendeléseket 24 (kivételes esetekben 48) órán belül kézbesítjük. Az ezután beérkezett rendeléseket pedig a másnapi ügymenetben kezeljük.
  • Az áru sértetlenségéről és mennyiségéről átvételkor bizonyosodjon meg! Az áru átvételét követően, reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Sérült, illetve hiányos csomag esetén az ügymenet:

  • Részleges áruátvétel
    Amikor a csomag felbontottan érkezett illetve sérült alkatrészeket tartalmaz. A szállító személy jelenlétében, hiányfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni a kárról, és a jegyzőkönyv egy példányát a szállító személlyel vissza kell küldeni a feladóhoz. A jegyzőkönyv mindkét példányát a szállító személynek is alá kell írni.
  • Áruátvétel megtagadása
    Amikor a partner a sérült illetve hiányos csomagot visszaküldi a feladónak.

A visszáru küldés feltételei

  • A visszáru igényt jelezni kell a csomag@expert.hu címen! Ez alapján kap megbízást a futár, egyéb esetben nem veszi át a csomagot.
  • Abban az esetben, ha nem jelezték a visszáru igényét felénk, és a futár nem hozná el az előkészített csomagot, nincs rá mód, hogy a helyszínen adjanak külön megbízást erre a futárnak. Csak az ügyfélszolgálaton keresztül rendelt szállítást veheti át a futár!
  • Az e-mail-ben jelezni kell, hogy milyen termék lesz a csomagban.
    • Garanciális áru esetén mellékelni kell az oldalunkról letölthető garancia visszáru kísérő lapot és a dobozba is bele kell tenni!
    • Jóváírandó áru esetén mellékelni kell az oldalunkról letölthető és már jóváhagyott adatlap jóváíráshoz papírt és a dobozba is bele kell tenni!
    • Bizományból visszaküldendő áru esetén tételesen fel kell sorolni, hogy mi kerül a csomagba!
  • Áru rendelése esetén az időközben elkészült garanciális termékeket díjtalanul visszaküldjük, illetve ha a partner jelzi felénk az igényt a fent említett formában, díjtalanul elhozzuk.
  • Ha nincs áru rendelés, de a partner kéri a garanciális áru elszállítását, vagy visszaküldését, annak a díja 2 500 Ft + áfa.
  • A dobozon fel kell tüntetni, hogy milyen típusú áru van a dobozban (garancia, jóváírás, bizomány).
  • A visszáru tartalmát olyan formában kell becsomagolni, hogy az sérülést ne szenvedhessen, illetve úgy kell lezárni, hogy illetéktelen személy hozzá ne férhessen!

Szállítmányozási partnereink

Express One ügyfélszolgálat: +36 1 877-7400

GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886-670