2020.11.16.

Intézkedések a vírus járvány második hullámának idejére

Alábbiakban olvashatjátok a korona vírus járvány (Covid-19) második hullámának hatására hozott intézkedéseket, melyeket a szolgáltatási szerződésekben vállalt szolgáltatási szintek fenntarthatóságának biztosítására léptek érvénybe. 2020. november 16-tól, hétfőtől az alábbi intézkedéseket vezetjük be, az intézkedések a visszavonásukig maradnak érvényben.
Intézkedések a vírus járvány második hullámának idejére

Intézkedések a vírus járvány második hullámának idejére

Az év elején már alkalmazott intézkedéseket vezetjük be, melyeket a vállalt szolgáltatási szintek fenntarthatóságának biztosítása érdekében 2020. 11. 17-től léptettünk életbe.
A helyzetre való tekintettel minden partnerünknek azt javasoljuk, hogy az áru helyszíni átvétele helyett lehetőség szerint futárszolgálattal kérje az áru kiszállítását már a megrendelésnél is.

Ügyfélszolgálatunkra már nem léphetnek be ügyfeleink. Az árukiadó helyiségünkben tudják – kötelező maszk viselése mellett – az előre elkészített számláikat és áruikat átvenni. Kérjük ezen rendelkezés szigorú betartását!

Kereskedőinkkel kizárólag telefonon, e-mail-ben, skype-on, messenger-en tudnak tárgyalni, számlázásról egyeztetni. Kérjük, hogy az alábbi elérhetőségeken jelezzék várható érkezésüket telephelyünkre, így a számlát és árut a lehetőségeink szerint előre ki tudjuk készíteni.

  • Podmaniczky Barbara
    Mobil: +36 20 502 6876
    Skype: barbara.podmaniczky
  • Győrik Renáta
    Mobil: +36 20 852 0637
    Skype: renata.gyorik@expert.hu
  • Vojtek-Patócs Henriett
    Mobil: +36 20 500 8840
    Skype: henriett.vojtek-patocs
  • Gál Vivien
    Mobil: +36 20 476 7779
    Skype: gal.vivi
  • Soltész Zoltán
    Mobil: +36 20 26 16 447
    Skype: Showzo
  • Lévai Péter
    Mobil: +36 20 534 5790
    Skype: peter.levai_1
  • Mindák Zoltán
    Mobil: +36 20 772 0697
    Skype: mindakz-expert

A készpénzforgalmat lehetőség szerint kerüljük, ha mégis elkerülhetetlen a készpénzes fizetés kérjük, hogy az összeget az ajtó elé kilépő ügyfélszolgálati munkatársunknak adják át egy borítékban. A visszajárót egy másik borítékban fogja kihozni munkatársunk.

Nyitvatartási időnk továbbra is:

H-Cs: 8:00-16:30
P: 8:00-15:30

Ezért a személyes áruátvételt választó ügyfeleinket megkérjük, hogy ezt szem előtt tartva igyekezzenek legkésőbb egy órával a zárás előtt megérkezni. A későn érkezők kiszolgálására nincs lehetőség.

Felmerült kérdések, kérések esetén a +36 1 450-2443 telefonszám továbbra is rendelkezésre áll. Kérjük a megadott számon egyeztessenek vagy e-mail-ben vegyék fel velünk a kapcsolatot!

Köszönjük megértéseteket és együttműködéseteket.
Az Expert csapata