Garancia ügyintéző

Cégünk számítógépek, számítógép alkatrészek, tartozékok, notebook és egyéb irodai- és szórakoztató elektronikai cikkek disztibúciójával és nagykereskedelmével foglalkozik. Több, mint 10 éve elhivatottan dolgozunk azon, hogy dinamikusan fejlődő vállalatunk a számítástechnikai- disztribútori piac meghatározó szereplőjévé válhasson, köszönhetően nagyrészt a több ezer hűséges visszatérő partnerünk támogatásának. Cégünk fő célkitűzése azóta is töretlen, magasszintű szolgáltatásainkkal segítjük elő partnereinket a versenyképességük és hatékonyságuk növelésében.

JELENTKEZZ hozzánk garancia ügyintéző munkatársnak!

Főbb feladatok, munkák:

  • Partnerek, végfelhasználók garanciális ügymenetének intézése
  • Garanciális áruk bevizsgálása
  • Garanciális és garancia időn túli ügyek kezelése ügyfelek felé, termék átvétel/kiadás, bevizsgálás, tanácsadás, adminisztráció
  • Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel
  • Ügyviteli rendszer használata

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Műszaki és számítógépes ismeretek
  • Számítógépek és perifériáik javításában való jártasság
  • Több éves szakmai tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Octopus ügyviteli rendszer ismeretek
  • Referencia cégek megadása
  • Önálló munkavégzés, precizitás és felelősségvállalás
  • Angol nyelvismeret 
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • Fiatalos csapat
  • Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatás
  • Dinamikusan fejlődő kollektíva
  • Jó munkakörülmények

 

Munkavégzés helye: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.
Várjuk fényképes, fizetési igénnyel megjelölt önéletrajzodat a pozíció megnevezésével az hr@expert.hu e-mail címre.

További részletek:

https://www.expert.hu/ceginformacio-hceginfo.html
https://www.expert.hu/allasajanlatok-hallas.html