Garancia ügyintéző
Cégünk számítógépek, számítógép alkatrészek, tartozékok, notebook és egyéb irodai- és szórakoztató elektronikai cikkek disztibúciójával és nagykereskedelmével foglalkozik. Több, mint 10 éve elhivatottan dolgozunk azon, hogy dinamikusan fejlődő vállalatunk a számítástechnikai- disztribútori piac meghatározó szereplőjévé válhasson, köszönhetően nagyrészt a több ezer hűséges visszatérő partnerünk támogatásának. Cégünk fő célkitűzése azóta is töretlen, magasszintű szolgáltatásainkkal segítjük elő partnereinket a versenyképességük és hatékonyságuk növelésében.
JELENTKEZZ hozzánk garancia ügyintéző munkatársnak!
Főbb feladatok, munkák:
- Partnerek, végfelhasználók garanciális ügymenetének intézése
- Garanciális áruk bevizsgálása
- Garanciális és garancia időn túli ügyek kezelése ügyfelek felé, termék átvétel/kiadás, bevizsgálás, tanácsadás, adminisztráció
- Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel
- Ügyviteli rendszer használata
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Műszaki és számítógépes ismeretek
- Számítógépek és perifériáik javításában való jártasság
- Több éves szakmai tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Octopus ügyviteli rendszer ismeretek
- Referencia cégek megadása
- Önálló munkavégzés, precizitás és felelősségvállalás
- Angol nyelvismeret
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- Fiatalos csapat
- Versenyképes jövedelem, béren kívüli juttatás
- Dinamikusan fejlődő kollektíva
- Jó munkakörülmények
Munkavégzés helye: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.
Várjuk fényképes, fizetési igénnyel megjelölt önéletrajzodat a pozíció megnevezésével az hr@expert.hu e-mail címre.
További részletek:
https://www.expert.hu/ceginformacio-hceginfo.html
https://www.expert.hu/allasajanlatok-hallas.html