Cégünk - számítástechnikai nagykereskedés - viszonteladókat szolgál ki a számítástechnikai piacon, ezért minden új ügyfelünknek hitelt érdemlően igazolnia kell ezen tevékenységét folytatását. Ehhez szükséges az alábbi (minimum egy eredeti) dokumentumok bemutatása:
• Cégbírósági végzés /vagy a benyújtott kérelem/ • Aláírási címpéldány • Meghatalmazás - abban az esetben ha nem a cégvezetõ jár el az ügyintézéskor • Egyéni vállalkozók esetében vállalkozói igazolvány.
A tevékenységi körök között feltétlenül szerepelnie kell a számítástechnikának valamilyen formában. Egy adatlap helyszínen történő kitöltésével kellő bizonyságot ad arról, hogy valós kereskedelmi tevékenységet folytat (vagyis a megvásárolt termékeket továbbértékesítés céljából vásárolta). Ezen papírok megléte és kitöltés után a cég felvételre kerül ügyfeleink közé.
Ezt követő három hónapos együttműködési időszak következik, amelyre a következők érvényesek:
• Első vásárlás minimum 50.000 Ft + ÁFA • Számlázás az árlista árai alapján történik • Készpénz fizetés
A fenti feltételektől csak külön megállapodás esetén lehet eltérni. Azon partnereinkkel akik a három hónapos időszakban teljesítik a 500.000 Ft/hó + ÁFA vásárlási minimumot viszonteladói keretszerződést kötünk, melyen belül megállapodás tárgyát képezi: árkategória, átutalási napok száma, marketing, finanszírozás, stb. Átutalási számlákat 25.000 Ft +ÁFA érték alatt nem bocsátunk ki, kivéve kiemelt partnereinknél. A visszaigazolt árut a visszaigazolástól számított legfeljebb 72 (hetvenkettő) órán át fenntartjuk partnereink részére.
Azon partnerek akik nem teljesítik a 100.000 Ft/hó feltételt PASSZÍV partnercsoportba kerülnek, ami a következőkkel jár:
• Csak előzetes egyeztetés esetén vásárolhatnak • Minden vásárlásuk minimum 100.000 Ft + ÁFA • Számlázás az árlista árai alapján történik • Készpénz fizetés
A következõkben pontosítjuk a kereskedésünkben használatos fogalmakat:
• ÁRLISTA - Cégünk hetente bocsát ki új árlistát amelynek árai a konkrét visszaigazolt megrendelés alapján módosulhatnak. A raktár adatok kizárólag informatív jellegűek mert a hét elei állapotokat tükrözik.
• ÁRUFOGLALÁS - Az árufoglalás legáltalánosabb módja a telefonos rendelés, de weben, faxon, email-ben vagy személyesen is megtehető.
• SZÁLLÍTÓLEVÉL - Külön megállapodás tárgyát képezi és csakis a felső vezetés jóváhagyásával lehetséges.
• ÁRU ÁTVÉTELE
- Az áru átvételével a kockázat és kárveszély a Viszonteladóra átszáll - Átvételkor a Viszonteladó köteles ellenőrizni az áru megegyezését és sérülés mentességét típus és darab szerint a számlában szereplő tételekkel. Amennyiben semmilyen észrevétellel nem élt, az árut rendben átvettnek kell tekinteni.
• JÓVÁÍRÁS
Cégünk fenntartja azt a jogát, hogy egyoldalúan felülbírálhassa a visszavételezésre kerülő tételeket. A jóváírásra kerülő összeg az eredeti ár 80-50%. (Ennek eldöntése az értékesítési vezető hatásköre). A jóváírás a következő kritériumok alapján bírálható el: - a termék sérülésmentes, kifogástalan, műszakilag működésképes állapota - a csomagolás és tartozékok eredeti állapotban - a vásárlástól számított 3 munkanapon belül telephelyünkön van a termék - a jóváírandó tétel nem lehet 10.000 Ft + ÁFA alatti.
A kereskedelmi szabályzat és a ME. 07. Értékesítési eljárás egymástól elválaszthatatlan egészet képez. Az itt nem szabályozott ügymenetek, felelőségek és hatáskörök a ME.07. Értékesítési eljárás tartalmazza.
|