Cégünk - számítástechnikai nagykereskedés - viszonteladókat szolgál ki a számítástechnikai piacon, ezért minden új ügyfelünknek hitelt érdemlően igazolnia kell ezen tevékenységét folytatását. Ehhez szükséges az alábbi (minimum egy eredeti) dokumentumok bemutatása:

• Cégbírósági végzés /vagy a benyújtott kérelem/
• Aláírási címpéldány
• Meghatalmazás - abban az esetben ha nem a cégvezetõ jár el az ügyintézéskor
• Egyéni vállalkozók esetében vállalkozói igazolvány.

A tevékenységi körök között feltétlenül szerepelnie kell a számítástechnikának valamilyen formában. Egy adatlap helyszínen történő kitöltésével kellő bizonyságot ad
arról, hogy valós kereskedelmi tevékenységet folytat (vagyis a megvásárolt termékeket továbbértékesítés céljából vásárolta). Ezen papírok megléte és kitöltés után a cég
felvételre kerül ügyfeleink közé.

Ezt követő három hónapos együttműködési időszak következik, amelyre a következők érvényesek:

• Első vásárlás minimum 50.000 Ft + ÁFA
• Számlázás az árlista árai alapján történik
• Készpénz fizetés

A fenti feltételektől csak külön megállapodás esetén lehet eltérni. Azon partnereinkkel akik a három hónapos időszakban teljesítik a 500.000 Ft/hó + ÁFA vásárlási minimumot viszonteladói keretszerződést kötünk, melyen belül megállapodás tárgyát képezi: árkategória, átutalási napok száma, marketing, finanszírozás, stb.
Átutalási számlákat 25.000 Ft +ÁFA érték alatt nem bocsátunk ki, kivéve kiemelt partnereinknél. A visszaigazolt árut a visszaigazolástól számított legfeljebb 72 (hetvenkettő) órán át fenntartjuk partnereink részére. 

Azon partnerek akik nem teljesítik a 100.000 Ft/hó feltételt PASSZÍV partnercsoportba kerülnek, ami a következőkkel jár:

• Csak előzetes egyeztetés esetén vásárolhatnak
• Minden vásárlásuk minimum 100.000 Ft + ÁFA
• Számlázás az árlista árai alapján történik
• Készpénz fizetés

A következõkben pontosítjuk a kereskedésünkben használatos fogalmakat:

• ÁRLISTA - Cégünk hetente bocsát ki új árlistát amelynek árai a konkrét visszaigazolt megrendelés alapján módosulhatnak. A raktár adatok kizárólag informatív jellegűek
mert a hét elei állapotokat tükrözik.

• ÁRUFOGLALÁS - Az árufoglalás legáltalánosabb módja a telefonos rendelés, de weben, faxon, email-ben vagy személyesen is megtehető.

• SZÁLLÍTÓLEVÉL - Külön megállapodás tárgyát képezi és csakis a felső vezetés jóváhagyásával lehetséges.

• ÁRU ÁTVÉTELE

- Az áru átvételével a kockázat és kárveszély a Viszonteladóra átszáll
- Átvételkor a Viszonteladó köteles ellenőrizni az áru megegyezését és sérülés mentességét típus és darab szerint a számlában szereplő tételekkel. Amennyiben
semmilyen észrevétellel nem élt, az árut rendben átvettnek kell tekinteni.

• JÓVÁÍRÁS
Cégünk fenntartja azt a jogát, hogy egyoldalúan felülbírálhassa a visszavételezésre kerülő tételeket. A jóváírásra kerülő összeg az eredeti ár 80-50%.
(Ennek eldöntése az értékesítési vezető hatásköre). A jóváírás a következő kritériumok alapján bírálható el:
- a termék sérülésmentes, kifogástalan, műszakilag működésképes állapota
- a csomagolás és tartozékok eredeti állapotban
- a vásárlástól számított 3 munkanapon belül telephelyünkön van a termék
- a jóváírandó tétel nem lehet 10.000 Ft + ÁFA alatti.
 
A kereskedelmi szabályzat és a ME. 07. Értékesítési eljárás egymástól elválaszthatatlan egészet képez. Az itt nem szabályozott ügymenetek, felelőségek és hatáskörök a ME.07.
Értékesítési eljárás tartalmazza.