Tekintsd meg a márkaszervizek listáját!

            letöltés
 

 

Garancia átvétel és kiadás feltételei

A felszereltség/kellékek függvényében az átvétel és kiadás két féle módon történik:

              1. Teljes felszereltséggel – Full – a gyártó által biztosított összes tartozék és csomagolás megléte.
              2. Alap felszereltséggel – OEM – az eszköz biztonságos szállításához és működéséhez szükséges tartozékok. (Pl: Alaplap – antisztatikus zacskó és CPU foglalatvédő megléte kötelező,
                  VGA – antisztatikus zacskó megléte kötelező stb.)

További fontos tudnivalók:
              • RMA csomagban történő küldése esetén kizárólag OEM ügymenetben kerül bevételezésre a termék.
              • A hibás termék átvétele: fizikai sérülés mentes, tiszta, nem sérült eredeti gyári címkével lehetséges
 

              • RMA folyamat végén ugyanolyan felszereltséggel terméket adunk át mint ahogy a hibás darab leadásra került.
              • A garancia levelet elfogadjuk e-mailban (garancia@expert.hu) scannelve, de csak előre küldve. Utólagos pótlást nem tudunk elfogadni.
 
Ezúton hívjuk fel szíves figyelmed, hogy a web-en lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;
 
  • rossz
  • hibás
  • nem jó
  • nem megy
  • stb.

Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyétek figyelembe és tartsátok be:
 
  • 72 órás hiba bejelentés esetén szükséges az eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. Notebook esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődj a garancia ügyintézőknél.
  • Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik és minden termék mellé szükséges a megfelelő Bontási jegyzőkönyv, mely honlapunkról is letölthető.
  • Amennyiben kísérő okmányok nélkül, internetes lejelentés nélkül vagy pontatlan hibaleírással külditek el a készüléket, cégünk minden egyes megérkezett termék után szerviz bevizsgálási díjat számol fel, ennek díja 2000 Ft + ÁFA.
  • Társaságunk törekszik arra hogy az adott termék garanciális ügyintézését annak beérkezését követő 15 napon belül lezárja.
  • A márkaszervizzel rendelkező termékekkel kapcsolatosan társaságunk csak a márkaszerviz javítási ügymenetének sikertelensége esetében tudja érdemben kezelni az ügyet.