ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
PARTNERRÉ VÁLÁS:
Az Expert Zrt. számítástechnikai alaptevékenységéből adódóan csak viszonteladóként regisztrált Partnereit szolgálja ki.
Az új Partnereink csatlakozási kérelme előzetes vizsgálaton, ellenőrzésen mennek keresztül, hogy megfeleljenek a megadott feltételeknek.
REGISZTRÁCIÓ:
Regisztrációs igényüket leadhatják:
A regisztrációhoz az alábbi dokumentumok feltöltése, beküldése szükséges:
Cégek esetében:
- cégkivonat másolata
- aláírási címpéldány másolata
- meghatalmazás abban az esetben, ha nem a cégvezető jár el az ügyintézéskor
- a honlapunkról letölthető Viszonteladói keretszerződés
Egyéni vállalkozók esetében:
- vállalkozói igazolvány másolata
A végleges regisztrációhoz a Viszonteladói keretszerződést két eredeti példányban, cégszerűen aláírva részünkre eljuttatni szíveskedjen személyesen, vagy postai úton.
REGISZTRÁCIÓ FELTÉTELE, ELBÍRÁLÁSÁNAK FOLYAMATA:
A regisztrációhoz elfogadott tevékenységi körök (cégkivonat alapján):
- Számítógép, periféria, szoftver kiskereskedelme
- Számítógép, periféria, szoftver nagykereskedelme
- Telekommunikációs termék kiskereskedelme
- Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
- Információs, híradástechnikai termék kiskereskedelme
- Irodagép kölcsönzése (beleértve: számítógép)
- Szoftver kiadás
- Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
A beérkezett okmányok áttekintését követően regisztrációjuk elfogadása esetén 24 órán belül, személyes regisztrációnál maximum 1 órán belül regisztráljuk cégüket viszonteladói adatbázisunkban. Ezzel egy időben igényelhetnek tőlünk a fent leírtaknak megfelelően cégük részére egy hozzáférést honlapunk viszonteladói felületéhez.
A fentiekről a visszaigazolást az Ön által előre, a regisztráció során megadott e-mail címre küldjük meg. A regisztráció aktuális státuszáról e-mailben a barbara.podmaniczky@expert.hu, vagy a +36-1-450-2440 telefonszámon tájékozódhat.
Amennyiben a benyújtott dokumentumok nem felelnek meg az elvártaknak, annak tényéről és okáról szintén e-mailben küldünk értesítést az Ön által megadott e-mail címre. Ha ez csak egy adat egyeztetés és helyesbítéssel rendezhető, azt csak és kizárólag írásos formában tudjuk elfogadni.
Ezen papírok megléte és kitöltés után a cég felvételre kerül ügyfeleink közé. Ezt követő három hónapos együttműködési időszak következik, amelyre a következők érvényesek:
REGISZTRÁLT PARTNEREINK FIZETÉSI FELTÉTELEI:
- számlázás az árlista alapján történik
- készpénzes, vagy előre utalásos lehetőséget biztosítunk
A fenti feltételektől csak külön megállapodás esetén lehet eltérni. Későbbiek során, egyedi elbírálás alapján, rendszeres meghatározott realizált forgalom után folyamatos átutalási lehetőséget is tudunk biztosítani. Ennek feltétele a készfizető kezesi szerződés kitöltése.
VISZONTELADÓI STÁTUSZ MEGTARTÁSA:
A viszonteladói státusz üzletszerű, nagyobb gyakoriságú vásárlást feltételez. Ehhez igazodva a viszonteladói státusz folyamatos fenntartásához Partnereinktől általában havi gyakoriságú vásárlást, aránylag folyamatos üzleti kapcsolatot, és legalább negyedévente 100.000 Ft halmozott, nettó vásárlási értéket kérünk. Ennek hiányában fenntartjuk a jogot a Partner adatbázisunkban passzív státuszba való helyezésért, ami a következőkkel jár:
- csak előzetes egyeztetés esetén vásárolhatnak
- számlázás az árlista árai alapján történik
- készpénzes fizetés (előreutalás lehetséges)
- nem jogosult a számlázáson kívüli egyéb szolgáltatásokra pl: webstore, csomagküldés stb.
A következőkben pontosítjuk a kereskedésünkben használatos fogalmakat:
Árlista: Cégünk hetente bocsát ki új árlistát, amelynek árai a konkrét visszaigazolt megrendelés alapján módosulhatnak. A raktári adatok kizárólag informatív jellegűek, mert a hét elei állapotokat tükrözi.
Árufoglalás: Az árufoglalás legáltalánosabb módja a telefonos rendelés, de weben, faxon, email-ben, vagy személyesen is megtehető.
Áru átvétele: Az áru átvételével a kockázat és kárveszély a Viszonteladóra átszáll. Átvételkor a Viszonteladó köteles ellenőrizni az áru megegyezését és sérülés mentességét típus és darab szerint a számlában szereplő tételekkel. Amennyiben semmilyen észrevétellel nem élt, az árut rendben átvettnek kell tekinteni.
Jóváírás: Cégünk fenntartja jogát, hogy egyoldalúan felülbírálhassa a visszavételezésre kerülő tételeket. A jóváírásra kerülő összeg az eredeti ár 80-50%. A jóváírás a következő kritériumok alapján bírálhatóak el: a termék sérülésmentes, kifogástalan, műszakilag működésképes állapota, a csomagolás és tartozékok eredeti állapotban, a vásárlástól számított 3 munkanapon belül telephelyünkön van a termék, a jóváírandó tétel nem lehet 10.000 Ft+ áfa alatti.
WEBÁRUHÁZHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS:
Webáruházunkhoz csak szerződéses/ regisztrált partereinknek adunk hozzáférést.
Expert Zrt.