Szállítási feltételek
2020. július 1-től egyszerűbb és rugalmasabb csomagkiszállítási feltételek és díjak.
Az új díjszabás
- Minden 13:00 időpontig foglalt, kiszállítással kért, 40 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 950 Ft + áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
- Minden 13:00-15:00 (pénteken: 13:00-14:00) időpont között foglalt, kiszállítással kért, 40 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 1 500 Ft + áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
- Az 40 kg feletti csomagoknál minden további +50 kg-ra + 3 500 Ft + áfa díjat számítunk fel.
- Az utánvét díja 400 Ft + áfa.
A házhozszállítás feltételei
- A házhozszállítási szolgáltatásunkat szerződött viszonteladói partnereink vehetik igénybe.
- Megrendeléskor jelezze kiszállítási igényét. A kiszállítás előfeltétele a pontos szállítási cím, átvevő neve és elérhetősége. Csomagszállítási igényét jelezze a csomag@expert.hu e-mail címen is.
- Nagyobb mennyiségű monitor, UPS és számítógépház kiszállítása előzetes egyeztetés alapján történik.
- A leadott rendeléseiket a mindenkori raktárkészlet erejéig teljesítjük.
- Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a futár az ügyfelet a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt ingyenesen megismétli.
- Vis Major esetére a szolgáltatás szüneteltetésének jogát fenntartjuk amiről mihamarabb kiértesítjük partnereinket.
- A hétfőtől-csütörtökig 15:00, pénteken 14:00 időpontig leadott rendeléseket 24 (kivételes esetekben 48) órán belül kézbesítjük. Az ezután beérkezett rendeléseket pedig a másnapi ügymenetben kezeljük.
- Az áru sértetlenségéről és mennyiségéről átvételkor bizonyosodjon meg. Az áru átvételét követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Sérült illetve hiányos csomag esetén az ügymenet:
- Részleges áruátvétel: Amikor a csomag felbontottan érkezett illetve sérült alkatrészeket tartalmaz. A szállító személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni a kárról, és a jegyzőkönyv egy példányát a szállító személlyel vissza kell küldeni a feladóhoz. A jegyzőkönyv mindkét példányát a szállító személynek is alá kell írni.
- Áruátvétel megtagadása: Amikor a partner a sérült illetve hiányos csomagot visszaküldi a feladónak.
A visszáru küldés feltételei
- A visszáru igényt jelezni kell a csomag@expert.hu címen! Ez alapján kap megbízást a futár, egyéb esetben nem veszi át a csomagot.
- Abban az esetben, ha nem jelezték a visszáru igényét felénk, és a futár nem hozná el az előkészített csomagot, nincs rá mód, hogy a helyszínen adjanak külön megbízást erre a futárnak.
Csak az ügyfélszolgálaton keresztül rendelt szállítást, veheti át a futár!
- Az e-mail-ben jelezni kell, hogy milyen termék lesz a csomagban
- garanciális áru esetén mellékelni kell az oldalunkról letölthető Garancia visszáru kísérő lapot és a dobozba is bele kell tenni.
- jóváírandó áru esetén mellékelni kell az oldalunkról letölthető és már jóváhagyott Adatlap jóváíráshoz papírt és a dobozba is bele kell tenni.
- bizományból visszaküldendő áru esetén tételesen fel kell sorolni, hogy mi kerül a csomagba.
- Áru rendelése esetén az időközben elkészült garanciális termékeket díjtalanul visszaküldjük, illetve, ha a partner jelzi felénk az igényt, a fent említett formában, díjtalanul elhozzuk
- Ha nincs áru rendelés, de a partner kéri a garanciális áru elszállítását vagy visszaküldését, annak a díja 2 500 Ft + áfa
- A dobozon fel kell tüntetni, hogy milyen típusú áru van a dobozban (Garancia, Jóváírás, Bizomány). A visszáru tartalmát olyan formában kell becsomagolni, hogy az sérülést ne szenvedhessen, illetve úgy kell lezárni, hogy illetéktelen személy hozzá ne férhessen!
Szállítmányozási partnereink:
Express One ügyfélszolgálat: +36 1 877-7400
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886-670