2020.02.01.

PHILIPS és AOC szervizpartner váltás!

2020 február 1-től az alábbiak szerint változik meg az PHILIPS és AOC monitorok garancia ügyintézése.
PHILIPS és AOC szervizpartner váltás!

A Profi szerviz (Myprofi service – Printer Comfort Kft.) a továbbiakban nem végez szerviz tevékenységet, valamint csereigazolást sem állíthat ki.

Minden javítási szolgáltatás, így a 72 órás jótállás igénylése is telefonon (call center) keresztül történik.
A szolgáltatást mindenki igénybe veheti, végfelhasználó és kereskedő egyaránt.

Telefonos ügyintézés

AOC: +36 1 800-1640 (helyi tarifás), hétfő-péntek: 09:00 – 18:00
PHILIPS: +36 80 018-544 (ingyenes, magyar nyelven), hétfő-péntek: 09:00 – 18:00

Web felületen történő termék támogatás

AOC: https://tpv.secure.force.com/Web2Case/WebformAOC?lang=en_GB

PHILIPS: https://tpvcrmplus.force.com/PhilipsTVAudioMonitorConsumerCare/s/contactsupport?language=hu&country=HU&family=mnt&reason=2

PHILIPS szoftver: https://philipspds.supportsystem.com/

A következő esetekben felmerült problémát az Escalation_CS_MNT@tpv-tech.com e-mail címen kell jelezni:

- elhúzódó javítás és ha nem érkezik megfelelő válasz a call centertől vagy a szervizből.
- ha nem elérhető a call center.
- minden olyan esetben, amikor az ügyfél nem kap kielégítő választ a call centertől.

A fentieknek megfelelően az Expert garancia ügyfélszolgálat nem vesz át olyan termékeket, melyeknek a jótállási igényét a fentiek szerint kell rendezni.
Azok a partnereink, akik a végfelhasználótól átvették garancia ügyintézésre a termékeket, a kapott információk alapján maguk is intézhetik a jótállási igényeket.