Elfogadó nyilatkozat 

Tisztelt Partnerünk!

Ezúton hívjuk fel szíves figyelmét, hogy a web-en lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;

  • rossz
  • hibás
  • nem jó
  • nem megy
  • stb.

Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyék figyelembe és tartsák be:

  • 72 órás hiba bejelentés esetén szükséges az eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. NB esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődjön a garancia ügyintézőknél.
  • Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik és minden termék mellé szükséges a megfelelő Bontási jegyzőkönyv, mely honlapunkról is letölthető.
  • Amennyiben kísérő okmányok nélkül, internetes lejelentés nélkül vagy pontatlan hibaleírással küldik el a készüléket, cégünk minden egyes megérkezett termék után szerviz bevizsgálási díjat számol fel, ennek díja 2000 Ft + ÁFA.
  • Társaságunk törekszik arra hogy az adott termék garanciális ügyintézését annak beérkezését követő 15 napon belül lezárja.
  • A márkaszervizzel rendelkező termékekkel kapcsolatosan társaságunk csak a márkaszerviz javítási ügymenetének sikertelensége esetében tudja érdemben kezelni az ügyet.