Szállítás:

 

 

Tisztelt Partnereink! 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2011-12-01-től egyszerűbbé és rugalmasabbá tettük csomagkiszállítási feltételeinket és díjainkat: 

 

Az új díjszabás a következőképpen alakul:

 
  • Megszüntettük a minimum vásárlási határt, így az alábbi feltételek mellett értékhatártól függetlenül is elindítjuk a csomagot: 
  • Minden 13 óráig foglalt, kiszállítással kért, 50 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 950 Ft + Áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
  • Minden 13:00-16:00 (kivéve pénteken: 13.00-15:00) foglalt, kiszállítással kért, 50 kg alatti áru számlájára egységesen és automatikusan 1 500 Ft +Áfa csomagolási és szállítási költséget számítunk fel.
  • Az 50 kg feletti csomagoknál minden további +50 kg-ra + 1 000 Ft + Áfa számítunk fel. 
  • Az utánvét díja 400 Ft + Áfa
 
  
A házhozszállítás feltételei:
 
  • A házhozszállítási szolgáltatásunkat szerződött viszonteladói partnereink vehetik igénybe.
  • Megrendeléskor jelezze kiszállítási igényét. A kiszállítás előfeltétele a pontos szállítási cím, átvevő neve és elérhetősége. Csomagszállítási igényét jelezze a csomag@expert.hu e-mail címen is.
  • Nagyobb mennyiségű monitor, UPS és számítógépház kiszállítása előzetes egyeztetés alapján történik.
  • A leadott rendeléseiket a mindenkori raktárkészlet erejéig teljesítjük.
  • Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a trans-oflex futára az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A trans-o-flex az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt ingyenesen megismétli. 
  • Vis Major esetére a szolgáltatás szüneteltetésének jogát fenntartjuk amiről mihamarabb kiértesítjük partnereinket.
  • A hétfőtől-csütörtökig 16:00-ig, pénteken 15:00-ig leadott rendeléseket 24 - kivételes esetekben 48 - órán belül kézbesítjük. Az ezután beérkezett rendeléseket pedig a másnapi ügymenetben kezeljük.
  • Az áru sértetlenségéről és mennyiségéről átvételkor bizonyosodjon meg. Az áru átvételét követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
  • Sérült illetve hiányos csomag esetén az ügymenet:
    • Részleges áruátvétel: Amikor a csomag felbontottan érkezett illetve sérült alkatrészeket tartalmaz. A szállító személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni a kárról, és a jegyzőkönyv egy példányát a szállító személlyel vissza kell küldeni a feladóhoz. A jegyzőkönyv mindkét példányát a szállító személynek is alá kell írni.
    • Áruátvétel megtagadása: Amikor a partner a sérült illetve hiányos csomagot visszaküldi a feladónak.
 
A visszáru küldés feltételei: 
  • A visszáru igényt jelezni kell a csomag@expert.hu címen (ez alapján kap megbízást a futár, egyéb esetben nem veszi át a csomagot!)
  • Abban az esetben, ha nem jelezték a visszáru igényét felénk, és a futár nem hozná el az előkészített csomagot, nincs rá mód, hogy a helyszínen adjanak külön megbízást erre a futárnak.
    Csak az ügyfélszolgálaton keresztül rendelt szállítást, veheti át a futár!
  • Az e-mail-ben jelezni kell, hogy milyen termék lesz a csomagban 
    • garanciális áru esetén mellékelni kell az oldalunkról letölthető Garancia visszáru kísérő lapot és a dobozba is bele kell tenni.
    • jóváírandó áru esetén mellékelni kell az oldalunkról letölthető és már jóváhagyott Adatlap jóváíráshoz papírt és a dobozba is bele kell tenni.
    • bizományból visszaküldendő áru esetén tételesen fel kell sorolni, hogy mi kerül a csomagba.
  • Áru rendelése esetén az időközben elkészült garanciális termékeket díjtalanul visszaküldjük, illetve, ha a partner jelzi felénk az igényt, a fent említett formában, díjtalanul elhozzuk
  • Ha nincs áru rendelés, de a partner kéri a garanciális áru elszállítását vagy visszaküldését, annak a díja 2500.- + áfa
  • A dobozon fel kell tüntetni, hogy milyen típusú áru van a dobozban (Garancia, Jóváírás, Bizomány). A visszáru tartalmát olyan formában kell becsomagolni, hogy az sérülést ne szenvedhessen, illetve úgy kell lezárni, hogy illetéktelen személy hozzá ne férhessen!
Szállítmányozási partnerünk a Trans-o-flex futárszolgálat. További információért keresse a Trans-o-flex ügyfélszolgálatot: 06/1-8-777-400